Haberler

  • 24 Aralık 2015

İletişim Fakültesi'nde Markalaşmak Konulu Konferans Düzenlendi

Markanın nasıl yaratılacağını, bu topraklardaki uygulamalardan ve yargılardan yola çıkarak bilimsel verilerin ışığında gözler önüne seren Türkiye’nin ilk marka danışmanı Güven Borça, deneyimlerini Üniversitemiz İletişim Fakültesi öğrencileriyle paylaştı.

 
Fakülte Konferans Salonu’nda İletişim Kulübünce gerçekleştirilen “Markalaşmak” konulu konferansa Fakülte Dekanı Prof. Dr. Metin Erol, Dekan Yardımcısı Doç. Dr. Ümit Arklan, öğretim üyeleri ve öğrenciler katıldı. 
 
İletişim Kulübü Başkanı Metin Baykal’ın selamlama ve İletişim Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Metin Erol’un da açılış konuşmalarının ardından konferansa geçildi. “Bu Topraklardan Dünya Markası Çıkar mı?” kitabının yazarı Güven Borça, dünyanın en değerli ilk 500 markası arasında bir Türk markasının olmadığını bildirdi.
 
Borça, Türkiye’nin daha fazla markalaşması gerektiğine dikkat çekerek,  “Markalaşırsak Türkiye’nin katma değeri artar, Türkiye’nin milli geliri artar ve ülkemiz zenginleşir” dedi.
 
Öğrencilere nasıl bir dünya markası olunacağının ip uçlarını veren Güven Borça,  yenilikçi ve geleceği öngörerek  düşünülmesi gerektiğini söyledi. 
 
Konferansın sonunda İletişim Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Metin Erol, günün anısına Güven 
Borça’ya teşekkür belgesi takdim etti.
 

24

Aralık

2015

Haberler

Kurumsal Sosyal Medya Hesapları

Facebook

Takipçi Sayısı = 13.660

TwItter

Takipçi Sayısı =

Instagram

Takipçi Sayısı = 32677

Youtube

Abone Sayısı = 4,93 B